שר הדתות ליועמ"ש: "פעל למנוע פרובוקציות ברחבת הכותל"

תפילת הנשים בעזרת הנשים הייתה מעורבת בהשתתפות גברים ובאופן הפוגע במנהג המקום וברגשות ציבור הנשים. כמו כן לראשונה הוכנסו ספרי תורה לכותל על ידי גורם פרטי בניגוד לנוהל
איתי גדסי No Comments on שר הדתות ליועמ"ש: "פעל למנוע פרובוקציות ברחבת הכותל"

שר הדתות אזולאי דורש מהיועץ המשפטי לממשלה להנחות את משטרת ישראל לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למנוע פרובוקציות ברחבת הכותל • "בטקס זה נחצו כל הגבולות והכללים, ולראשונה הוכנסו ספרי תורה לכותל על ידי גורם פרטי בניגוד לנוהל"

תפילת הנשים בעזרת הנשים הייתה מעורבת בהשתתפות גברים ובאופן הפוגע במנהג המקום וברגשות ציבור הנשים. כמו כן לראשונה הוכנסו ספרי תורה לכותל על ידי גורם פרטי בניגוד לנוהל
9:52
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ קרויזר דורש: "השמדה, כיבוש והתיישבות"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הדתות דוד אזולאי שיגר היום מכתב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה למנוע את הפרובוקציות ברחבת הכותל המערבי. כשהוא מתייחס לפרובוקציה אמש ברחבת הכותל בעת שנכנסו קבוצת נשים וגברים עם ספרי תורה לרחבת הכותל המערבי בגיבוי המשטרה. דבר שגרר מהומה גדולה שאף ראש הממשלה נתניהו נאלץ להתייחס אליה אמש ואמר כי "ההפרה החד-צדדית של הסטטוס-קוו בכותל פוגעת במאמצינו המתמשכים להגיע לפשרה".

"בטקס זה נחצו כל הגבולות" כתב השר אזולאי והוסיף כי "תפילת הנשים בעזרת הנשים הייתה מעורבת בהשתתפות גברים ובאופן הפוגע במנהג המקום וברגשות ציבור הנשים. כמו כן לראשונה הוכנסו ספרי תורה לכותל על ידי גורם פרטי בניגוד לנוהל".

השר אזולאי הוסיף כי "המפגינים יצרו פרובוקציה בגיבוי המשטרה, שאפשרה הכנסת ספרי תורה ולא התערבה בטקס, חרף הפרת הכללים והפגיעה במנהג המקום וברגשות המתפללים".

אזולאי מזכיר כי מטרת הטקס הייתה יצירת פרובוקציה והצהירו כי בכוונתם "לכבוש את הכותל". ודורש מהיועץ המשפטי לממשלה להנחות את משטרת ישראל לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למנוע פרובוקציות מעין אלו.

 



0 תגובות